

Aaron to doświadczony strateg komunikacji, który kieruje wszystkimi działaniami marketingowymi offline w MyHeritage.
Aaron zarządza wszystkimi naszymi działaniami globalnymi, generowaniem wizerunku i głównymi wydarzeniami branżowymi. Jego wrodzona zdolność rozumienia najlepszych praktyk dla marek internetowych przyczyniła się do zwiększenia świadomości o naszych produktach na wielu rynkach, i wypozycjonowania MyHeritage, jako wiodącej na świecie firmy internetowej, regularnie prezentowanej w czołowych mediach na całym świecie.
Przed rozpoczęciem pracy w MyHeritage, Aaron był dyrektorem ds. komunikacji w Vringo (NYSE) i doradcą strategicznym w izraelskim Ministerstwie Turystyki, a także w kilku izraelskich firmach z branży zaawansowanych technologii oraz pracował w dziale doradztwa IBM Global Business Services.
W wolnym czasie Aaron jest wolontariuszem w swojej lokalnej społeczności, lub można go spotkać spędzającego czas ze swoimi czterema synami.
Aaron zarządza wszystkimi naszymi działaniami globalnymi, generowaniem wizerunku i głównymi wydarzeniami branżowymi. Jego wrodzona zdolność rozumienia najlepszych praktyk dla marek internetowych przyczyniła się do zwiększenia świadomości o naszych produktach na wielu rynkach, i wypozycjonowania MyHeritage, jako wiodącej na świecie firmy internetowej, regularnie prezentowanej w czołowych mediach na całym świecie.
Przed rozpoczęciem pracy w MyHeritage, Aaron był dyrektorem ds. komunikacji w Vringo (NYSE) i doradcą strategicznym w izraelskim Ministerstwie Turystyki, a także w kilku izraelskich firmach z branży zaawansowanych technologii oraz pracował w dziale doradztwa IBM Global Business Services.
W wolnym czasie Aaron jest wolontariuszem w swojej lokalnej społeczności, lub można go spotkać spędzającego czas ze swoimi czterema synami.